Warning: Creating default object from empty value in /data03/virt21513/domeenid/www.turundusproff.ee/htdocs/theme/orangewhite/config.php on line 9
MI: Blogid

Kadri Kangro

RSS

Warning: Creating default object from empty value in /data03/virt21513/domeenid/www.turundusproff.ee/htdocs/lib/weblib.php on line 1518
Kadri
Postitas: Kadri Kangro - neljapäev, 8 aprill 2010, 01:15
Kõigile maailmas

Väike kõrvalepõige eksperimendiplaanist. Häärberi kevadpühad lõid ajaplaani pisut segi aga ma ei muretse, sest antud ürituse näol oli tegemist suure turundus-õppetunniga. Olin pühadeelsetel nädalatel eneselegi ootamatult sattunud (tasuta) ürituse-turunduse valdkonda ning sain omal nahal tunda seda, et suurem osa kontakte ei vii eesmärgini (ja sellest ei maksa pead norgu lasta).

Hotellimajanduses on on vaja pikemat perioodi, et mõõta kontaktide tulemuslikkust ning sageli puudub ka otsene tähtaeg (enamus majutusteenustel ei ole realiseerimistähtaega ning kontakt on edukas ka siis, kui selle tulemusel tuleb klient 3 kuu või aasta pärast). Seetõttu hajub pikale perioodile ka vahetu emotsioon - vilets saavutus ei tundugi nii vilets ja hea saavutus ei tundu nii hea. Kevadpühade ürituse näol oli tegu väga kindla tähtajaga ning tulemust sai vahetult mõõta.

Ürituse kuulutust meie kodulehel vaadati 716 korda, unikaalseid vaatamisi oli 582. Üritusel osales 13 inimest ehk 2,2% kuulutuse lugejatest. Keskmine kuulutuse lugemise aeg oli 2:36, millest võib järeldada, et need, kes kuulutuseni jõudsid vaevusid ka süvenema. Ka vastukaja oli positiivne ja innustav aga... Klassikaline vastus: "Oo, milline vahva üritus ja ma tuleksin kindlasti aga ma lähen vanaemale külla..."

Sellest kogemusest õppisin väga selgelt, et ürituse ajastusel on ülioluline roll. Isegi väga hea programm ja mahukas turundustöö ei suuda seda möödalaskmist täielikult heastada. Klient on eeskätt inimene, kellel on oma pere ja isiklikud suhted, mis on eriti prioriteetsed pühade ajal. Ei ole mõtet trügida oma teenusega nende suhete vahele, sa kaotad niikuinii.

Lõpetamata (eelmise nädala) teema: kliendilojaalsus programm.

Küsimus suurele ringile: kuidas püsiklient ära tunda?

Kas järjekordne kliendikaart rahakoti vahel (ehk püsikliendistaatuse tõestamine on kliendi asi) või CRM tarkvara (teenuse pakkuja teab, et sa oled püsiklient)? 

Kena kaduneljapäeva jätku!

Kadri

www.haarber.ee

[ Muudetud: neljapäev, 8 aprill 2010, 01:17 ]