Warning: Creating default object from empty value in /data03/virt21513/domeenid/www.turundusproff.ee/htdocs/theme/orangewhite/config.php on line 9
MI: Blogid

Anu-Mall Naarits

Leht: ()   1  2  3  4  5  6
RSS

Warning: Creating default object from empty value in /data03/virt21513/domeenid/www.turundusproff.ee/htdocs/lib/weblib.php on line 1518
Anu-Mall Naarits Pilt
Postitas: Anu-Mall Naarits - laupäev, 17 jaanuar 2009, 09:48
Kõigile maailmas

Olen just Narva-Jõesuus Meresuu SPA hotellis ja nagu ikka vaatan turundaja terava pilguga, mida siit õppida.

Enim olen mõtisklenud teemal, kellele see mõeldud on ja kuidas positsioneeritud. Tegemist on kauni kohaga, kuid minu jaoks on see liiga tavaline. Tõenäoliselt on tegemist eelkõige soome ja vene turistile suunatud kohaga, kus kompleksi isikupära ja erilisus ei ole olnud argument. Pigem siis asukoht st lähedus Peterburile ja Kotkast Sillamäele tulevatele soomlastele. Samas ei ole ma siinoldud 24 h jooksul veel soome keelt kuulnud, ehk siis põhiline külastaja on praegu eesti- ja venekeelne inimene.

Suurim populaarsus on aga spa poolel, kus saunade ja basseinide kompleks oli tõesti rahvast täis ning basseinide ning saunade rohkus üllatas oma mitmekülgsuse ja disainilahendustega.

(Ida-)Eesti parim spa oleks aga positsioneeringuks kindlalt tugevam kui lihtsalt praegune Meresuu Spa ja Hotell, kus pakutakse kõigile midagi. Muide nende koduleheküljel surfates leidsin saunade all klikates tõepoolest väite, et nad ka ise on uhked oma saunakompleksi üle. Aga milleks see teadmine peita teisele leheküljele nii, et juhuslik surfaja kaotab enne huvi, kui selleni jõuab?

Ja veel, mis kodulehekülge puudutab, siis 1 pilt on väärt rohkem kui 1000 sõna. Suurepärased saunapildid, mis tõesti on väärt pildistamist, oleksid kindlasti tekstile palju emotsioooni juurde andnud. Kas olete nõus?

PS Muide, see on esimene hotell, kus minibaari tooted on toa hinna sees. Ja see on super mugav!

[ Muudetud: neljapäev, 26 märts 2009, 11:40 ]

Warning: Creating default object from empty value in /data03/virt21513/domeenid/www.turundusproff.ee/htdocs/lib/weblib.php on line 1518
Anu-Mall Naarits Pilt
Postitas: Anu-Mall Naarits - esmaspäev, 12 jaanuar 2009, 12:16
Kõigile maailmas

Paljude tootegruppide turundamisel on oluline arvestada tähtsaid muutusi inimese elus. Olgu see siis töökoha muutus või tõus karjääriredelil, mil vajatakse uusi rõivaid. Või kolimine uude kohta, kuhu vajatakse mööbliesemeid ja uuendatakse kodu kaunistamiseks nipsasju. Kui lähedasega juhtub õnnetus mõeldakse rohkem kindlustusvõimaluste peale.

Minu viimane hea kogemus pärineb ajast, kui sündis mu pisipoeg. Paar nädalat hiljem jõudis mu postkasti Quelle beebikataloog. Pean tunnistana, et esiklapse emale oli see tõesti suurepäraselt ajastatud saadetis, mille üle tõelist heameelt tunda. 

Missugused on Sinu klientide olulised sündmused, mille puhul nad on eriti vastuvõtlikud Su pakkumisele? Kasuta seda oma turunduses kindlasti ära. Olen veendunud, et sihtgrupile õigel ajal pakkumist tehes paraneb turunduse tulemuslikkus oluliselt. 

[ Muudetud: neljapäev, 26 märts 2009, 11:41 ]

Warning: Creating default object from empty value in /data03/virt21513/domeenid/www.turundusproff.ee/htdocs/lib/weblib.php on line 1518
Anu-Mall Naarits Pilt
Postitas: Anu-Mall Naarits - pühapäev, 11 jaanuar 2009, 11:56
Kõigile maailmas

Tere!

Selle veebipäeviku mõte on jagada mõtteid, mis tekivad jälgides erinevate organisatsioonide ja ettevõtete turundustegevusi. Usun, et igal turundajal tasub jälgida lisaks konkurentidele ka teiste valdkondade ettevõtete, asutuste ja organisatsioonide tegevust, et leida uusi ideid ja mõtteid, mida enda tegevuse parandamiseks ära kasutada.

Kindlasti tekib ka lugejal küsimusi ja eriarvamusi, mille jaoks see veebipäevik avatud ongi.

Head arutamist!

Märksõnad: turundus
[ Muudetud: neljapäev, 26 märts 2009, 11:41 ]
Leht: ()   1  2  3  4  5  6