Kõigile maailmas Paljude tootegruppide turundamisel on oluline arvestada tähtsaid muutusi inimese elus. Olgu see siis töökoha muutus või tõus karjääriredelil, mil vajatakse uusi rõivaid. Või kolimine uude kohta, kuhu vajatakse mööbliesemeid ja uuendatakse kodu kaunistamiseks nipsasju. Kui lähedasega juhtub õnnetus mõeldakse rohkem kindlustusvõimaluste peale.
Minu viimane hea kogemus pärineb ajast, kui sündis mu pisipoeg. Paar nädalat hiljem jõudis mu postkasti Quelle beebikataloog. Pean tunnistana, et esiklapse emale oli see tõesti suurepäraselt ajastatud saadetis, mille üle tõelist heameelt tunda.
Missugused on Sinu klientide olulised sündmused, mille puhul nad on eriti vastuvõtlikud Su pakkumisele? Kasuta seda oma turunduses kindlasti ära. Olen veendunud, et sihtgrupile õigel ajal pakkumist tehes paraneb turunduse tulemuslikkus oluliselt.
[ Muudetud: neljapäev, 26 märts 2009, 11:41 ] |