Warning: Creating default object from empty value in /data03/virt21513/domeenid/www.turundusproff.ee/htdocs/theme/orangewhite/config.php on line 9
MI: Blogid

Anu-Mall Naarits

RSS

Warning: Creating default object from empty value in /data03/virt21513/domeenid/www.turundusproff.ee/htdocs/lib/weblib.php on line 1518
Anu-Mall Naarits Pilt
Postitas: Anu-Mall Naarits - teisipäev, 12 mai 2009, 06:08
Kõigile maailmas

Reklaam on üks kallimaid turunduskommunikatsiooni vahendeid ja seetõttu tuleb eriti tähelepanu pöörata sõnumi koostamisele. Täna jäi mulle silma Ülemiste hotellis asuva restoran Fuente reklaam, mis oli paigutatud hotelli ette Tartu maantee äärde. Fuente reklaam

Arvan, et selle reklaami tegemise eesmärk oli tuua Fuentesse uusi külastajaid, sest kui ma Fuentes paar nädalat tagasi ühel äripäeva õhtul käisin, oli restoran täiesti tühi.

Kui meediafirma või turundusosakond ise oli reklaami koha valikul otsustanud mõistlikult paigutada reklaam hotelli ette, siis reklaami väljamõtleja valikud teevad nõutuks.

Kõigepealt oleks tulnud arvestada sellega, et Fuente on enamuse möödasõitjate jaoks täiesti tundmatu nimi ning keegi ei taba seda seostada Ülemiste hotelliga. Seega vihje oleks ära kulunud.

Teiseks kui Fuente end koduleheküljel reklaamib kui vahemerehõngulist restorani, siis selles reklaamis ei kajastu see mitte kuidagi. Pigem võiks arvata, et tegemist on mõne uue lauanõude brändiga.

Ja kolmandaks, miks peaks ma nüüd ja  kohe keerama paremale, et Fuentesse sööma minna, ja mitte jätkama oma teed Tallinnasse kodu poole?

Kindlasti küsite nüüd, et kuidas saaks selliseid vigu vältida? Ikka reklaamide eeltestimisega. Selle reklaami puhul, kus tegemist vaid ühe reklaamtahvliga, ole mõtet uuringutele palju kulutada. Aga kindlasti tasub turundusosakonnal küsida arvamust sihtgruppi kuuluvate inimeste käest. Mille kohta see reklaam on, mis tundeid see reklaam tekitab, kas see reklaam tekitab teis huvi Fuentesse tulla ja mida te peale selle reklaami nägemist teete - need on küsimused, mille vastuste põhjal saaks üsna kiiresti vajalikud korrektuurid teha.