Warning: Creating default object from empty value in /data03/virt21513/domeenid/www.turundusproff.ee/htdocs/theme/orangewhite/config.php on line 9
MI: Blogid

Anu-Mall Naarits

RSS

Warning: Creating default object from empty value in /data03/virt21513/domeenid/www.turundusproff.ee/htdocs/lib/weblib.php on line 1518
Anu-Mall Naarits Pilt
Postitas: Anu-Mall Naarits - esmaspäev, 15 juuni 2009, 01:18
Kõigile maailmas

10.01.2009 078.jpg

Olen viimastel nädalatel pidevalt bussiga Tallinna ja Tartu vahet liikunud ning suur oli minu üllatus, kui ma reedel kell 8.00 Tallinnast väljunud SEBE täistunniekspressis internetiühenduse leidsin. Olin sellest alati puudust tundnud ning mõelnud kadedusega kordi Tallinn-Riia vahelistele Hansabussi reisidele, kus Wifi on bussis olemas, ja sõiduaega saab töö tegemiseks ära kasutada.

Mulle tuli meelde nädal tagasi toimunud seminar Stockholmis, kus muuhulgas räägiti ka sellest, kui oluline on teenuste puhul nende visualiseerimine ehk kliendile nähtavaks tegemine.

Saan aru, et SEBE võis takerduda sellesse, et kõikidel bussidel ei pruugi Wifit olla, kuid siiski seda olulisem on kommunikeerida seda eelist Wifiga bussides. Minu arvates oleks SEBE võinud kasutada paljusid kohti Wifi visualiseerimiseks:

1. sõiduplaanid: bussijaama seinal, elektroonilisel tablool, bussi väljumise postil, internetis nii oma kui www.bussireisid.ee kui ka teistes bussiinfot vahendavates kohtades.

2. bussis: kleebisena bussi tagaküljel ja ukse juures, kindlasti infona juhi juures aga ka näiteks tooli seljatugedel. Lisaks võiks Wifi olemasolu tutvustada bussijuht sõidu alguses ning info võiks olla ka loodusfilmi vahepeal TV ekraanidel.

Siit ka üleskutse kõigile, kes teenuste arendamise või turundamisega tegelevad või kellele teenuste pakkumine on äri üks osa: vaadake üle oma teenused ning tehke nad veel nähtavamaks!

PS Igal juhul aga kiidan SEBE täistunniekspressi nimevalikut tervikuna. Eesti kõige tihedamal liinil on selline tootenimi lihtsalt suurepäraselt õnnestunud! Selge, täpne, hästi meeldejääv. Soovitan kõigil, kes tegelevad nimevalikuga, võtta see lähenemine eeskujuks.