Warning: Creating default object from empty value in /data03/virt21513/domeenid/www.turundusproff.ee/htdocs/theme/orangewhite/config.php on line 9
MI: Blogid

Anu-Mall Naarits

RSS

Warning: Creating default object from empty value in /data03/virt21513/domeenid/www.turundusproff.ee/htdocs/lib/weblib.php on line 1518
Anu-Mall Naarits Pilt
Postitas: Anu-Mall Naarits - laupäev, 22 august 2009, 01:47
Kõigile maailmas

Element

Kadarbiku talu on turule toonud suurepärase mahlaga energiajoogi, mis on lühikese ajaga mu üheks lemmikuks saanud. Tore oli näha, et ka ETV Tööotsija saate võttetiim, kellega koos me mõni päev tagasi saadet tegime, ka seda eelistas.

Eile Prismas käies pani mind aga mõtlema uue ja innovaatilise ja Eesti turul ainulaadse energiajoogi korgile kleebitud promotsiooni etikett, mis kutsus saatma sõnumit, et võita auhindu Kadarbikult ja Sportlandilt. Ja mind ei häirinud mitte see, et kui joogi hind oli 17 krooni, siis loosimises osaleva sõnumi oma oli koguni 11(!) krooni.

Pigem pani mind mõtisklema selle toote turundusstrateegia. Tootele, mis on uudsena turul olnud vaid mõne nädala, ei tohiks minu arvates nii vara teha  promotsioone. Loosimine on ju kaudne hinnaargument väites kliendile, et "me arvame, et see toode ei ole oma hinda väärt ja seetõttu pakume võimaluse veel midagi lisaks saada, et sind ostma panna".

Pigem oleks ma soovitanud selle toote positsioneerida selgelt moetooteks, panna hind pisut kallim kui teistel smuutidel ja mahladel ning aktiivselt seda turundada kui tervislikku ja moodsat ööelu lisandit tagades HoReCa korraliku varustatuse ja nähtavuse. Kindlasti oleks kulunud ära ka üks sellekohane pressiüritus ning aktiivne näidiste jagamine trendikates ööklubides. Varustades mõne kasti jookidega tuntud seltskonnaelu megastaare oleks varem või hiljem jõunud selle energiajoogi foto või maining või mõlemad kollasesse pressi ning hakanud tekitama huvi ja tõmmet kauplustes.

See oleks aga toetanud sissemüüki kauplustele ning järgmiste sihtgruppide vallutamist.

Kardan, et praegu, mõni nädal peale turuletoomist, hinnaga mängides ning suuna võtmine meedias seltskonnastaaridega võrreldes väheeksponeeritud sportlaste grupile aeglustab toote müügikasvu, mida aga turuletoomise järgselt just tugevasti toetada on vaja.

PS Kodulehekülg www.elementenergy.ee ei ole kahjuks loodud ei ühe ega teise sihtgrupi jaoks ning tasuks kindlasti üle vaadata.