Warning: Creating default object from empty value in /data03/virt21513/domeenid/www.turundusproff.ee/htdocs/theme/orangewhite/config.php on line 9
MI: Blogid

Anu-Mall Naarits

RSS

Warning: Creating default object from empty value in /data03/virt21513/domeenid/www.turundusproff.ee/htdocs/lib/weblib.php on line 1518
Anu-Mall Naarits Pilt
Postitas: Anu-Mall Naarits - esmaspäev, 24 august 2009, 01:07
Kõigile maailmas

BoostSpice Ice 

Huvitav on võrrelda kahte teenusepakkujat kiirmaiuse segmendis: kauaaegne olija Spice Ice ja uustulnuk Boost Juice Bars. Kui Spice Ice on emafirma Ingmanni konservatiivsusega nautinud ühe juhtiva jäätisekohviku rolli juba kaua, siis Boosti frantsiis on alles uus tulija, kes on turgu haaramas.

Kas see võiks ka õnnestuda? Minu meelest küll. Ja seda mitmel põhjusel:

1. Boosti tootevalik on unikaalne ega kattu turul pakutavaga.

2. Boosti tooted on alati sama kvaliteediga.

3. Boosti positsioneering on tabav: tervislik kiirtoit, mis hästi liigub tervisesõltluse ja vähese aja trendilainel.

4. Boosti teenindus nakatab positiivsust ka klientidesse.

5. Boosti kliendiprogramm aitab kliente kinnistada.

6. Boosti kodulehekülg näeb välja sama apetiitne kui tootedki.

Ja mida on turul domineerival Spice Icel vastu panna:

1. Kohad sissetöötatud kaubanduskeskuste parimatel pindadel.

2. Tootevalik, mida pole vist aasta(kümne?)id uuendatud.

3. Teenindajad, kes igavledes üksteisega juttu räägivad.

4. Jäätisekeeris, mis maksab 45 krooni ning milles on sees veekristallid nagu koduses külmkapis kauaks seisma jäänud jäätisel. Sama rahaga saaks hulka rohkem paremat jäätist kõrvalasuvast supermarketist.

5. Olematu kodulehekülg

Mida arvate teie, kumb võidab?

 

[ Muudetud: esmaspäev, 24 august 2009, 01:11 ]