Warning: Creating default object from empty value in /data03/virt21513/domeenid/www.turundusproff.ee/htdocs/theme/orangewhite/config.php on line 9
MI: Blogid

Anu-Mall Naarits

RSS

Warning: Creating default object from empty value in /data03/virt21513/domeenid/www.turundusproff.ee/htdocs/lib/weblib.php on line 1518
Anu-Mall Naarits Pilt
Postitas: Anu-Mall Naarits - neljapäev, 17 september 2009, 12:42
Kõigile maailmas

eskalaatorreklaam

Event Media esimene katsetus Eestis eskalaatorreklaami teenust pakkuda tekitas mitmeid mõtteid. Kuna teenus on mujal maailmas päris populaarne, siis võiks ju eeldada, et ka Eestis on selle jaoks turgu.

Samas praegusel reklaamieelarvete sügaval kärpimise ajal on igal ettevõtjal vaja otsustada, kas ja missuguseid uusi reklaamivõimalusi katsetada, sest kõige jaoks raha ei jätku.

Kellele peaks eskalaatorreklaam sobima? Juuresoleval fotol on näha katsetus Ülemiste keskuses, kuis minu arvates on mõistlikult lähenetud sellele kanalile kui kliendivoo juhtijale. Mina kutsuksin eskalaatorreklaami pigem nn teise-korruse-brändide-reklaamiks, sest vaieldamatult on üles sõites paremini näha astmetele kleebitud sõnum. See on hea võimalus tuletada meelde oma poodi või toodet üles liikuvale inimeste hulgale.

Minu arvates võiks see olla huvitav täiendus olemasolevale reklaamikampaaniale lisaks siseraadiole ning asendamaks keskuste siseseid postereid ja bännereid. Samas võiks seda kasutada ka kui gerillamarketingi ehk partisaniturunduse osa, ajastades oma reklaami eskalaatorile just siis, kui konkurent oma kampaaniat meedias teeb. Nii on kindlasti võimalik nende poolt keskusesse toodud kliendivoogu ümber suunata.

Teine oluline aspekt on sõnum. Kuna pind on piiratud ja seda kahjuks mitte kogu eskalaatori pikkusega, vaid iga seisja ette jääva umbes viie astmega, siis on oluline leida lööv ja lihtne sõnum, mille saab mahutada sisuliselt ühele-kahele astmele. Ja kolmandale juba logo.

Mina prooviks eelkõige kasutada kampaaniasõnumeid: pesu 2=3 või jakid -50% võiks täiesti loetavalt ära mahtuda.

Kolmas ülioluline aspekt on aga ka vormistus. Taas kord näete juuresolevalt pildilt, kui palju paremini mõjub jõuline punase valge kontrast hallil taustal kui klassikaline must, mis tausta sisse lihtsalt neeldub.

Neljas oluline aspekt on ka võimalus seda reklaamikanalit isoleeritult kasutada. See annab võimaluse testida kanalit ainult ühes keskuses ning tulemusi võrrelda teiste poodidega. Ja selle põhjal tekib juba arusaamine, kui palju iga eskalaatorile panustatud kroon tagasi toob.