Warning: Creating default object from empty value in /data03/virt21513/domeenid/www.turundusproff.ee/htdocs/theme/orangewhite/config.php on line 9
MI: Blogid

Anu-Mall Naarits

RSS

Warning: Creating default object from empty value in /data03/virt21513/domeenid/www.turundusproff.ee/htdocs/lib/weblib.php on line 1518
Anu-Mall Naarits Pilt
Postitas: Anu-Mall Naarits - esmaspäev, 28 september 2009, 01:42
Kõigile maailmas

Sky raadio

Tänasel päeval kui palju turundajad otsivad tööd, on Sky+ raadio turundusjuhi koha pakkumine kindlasti väga ahvatlev. Samas on paljusid kandidaate kindlasti mõtlema pannud kandideerimiseks nõutav enese tutvustus videoklipina youtube üleslaadituna. Kuulutust näed siin: http://www.cvkeskus.ee/view_jobad.php?w=1&job_id=183819

Võttes arvesse, et küsiti ka CV-d ja viisakas on ikka kirjutada ka kaaskiri, siis paneb kindlasti mõtlema videoklipi sisu ja teostus. Millele tuleks tähelepanu pöörata?

Kõigepealt soovitan mitte dubleerida ei CV-d ega kaaskirja. Videoklippi võiks näiteks käsitleda kui 30-sekundilist reklaamiklippi, kus on ära toodud Sinu positsioneering (nii, nagu Sa tooteid positsioneerid, tuleb ka positsioneerida iseennast!), Sinu värbamisest Sky Plussile saadav reaalne kasu ning loetelu põhjustest, miks Sind eelistada.

Soovitan sõnumis olla pigem konkreetne kui liialt jutukas, sest on ju olulisest ebaolulise eristamine turunduses väga oluline.

Videoklipis hakkavad tööle ka muud tegurid peale Su sõnumi: Sinu välimus (tähelepanu soengule, meigile ja riietusele!) ja rääkimisviis (pilk kaamerasse, jutt konkreetne ja mitte liiga kiire, pausid olulisi kohti markeerimas, toetavad žestid väljenduslikkust lisamas jms) ning ka taust.

Kõige selle puhul kaalu hoolikalt läbi, mis Sinu sõnumit kõige paremini edasi annab. Igal juhul aga soovitan vältida liiga vaba/nappi/pidulikku/sportlikku rõivastust ning üleloomulikku meiki. Ka taust olgu pigem neutraalne kui juhuslik. Samas võib olla esemeid, mis Sinu tublidust hästi näitavad: aukirjad või kuldmunad seinal.

Klippi aitab arusaadavamaks teha ka graafika kasutamine: rääkides oma turunduskogemusest võib näidata vaid nende ettevõtete, kus Sa töötanud oled, logosid ega pea CV-s kirjutatut üle rääkima.

Samas on aga klipp hea võimalus demonstreerida neid oskusi, millest CV-s ainult kirjutad. Näiteks kui Su trump on hea inglise keel, siis kindlasti pitki sisse mõni inglisekeelne lõik. Kui aga oled suur muusikafänn, siis miksi taustaks kokku sobiv lugu.

Oodatavast tehnilise teostuse tasemest annab aimu SkyPlussi turundusjuhi otsinguid tutvustav klipp youtubes http://www.youtube.com/watch?v=AJkIfqH6zPk Lõppkokkuvõttes oluline ei ole ju mitte see, kui perfektselt tehniliselt Su klipp teostatud on, vaid see, kui hästi see Su sõnumit edastab.

Halvim, mida kandideerimisel teha saad, on jätta kandideerimise tingimused täitmata ning videoklipi asemel saata vabanduskiri põhjustega, miks Sa klippi teha ei saanud. Selline suhtumine jätab Sinu tööleasumise soovist väga viletsa mulje ning järgmisesse vooru pääsemine oleks tõeline ime.