Warning: Creating default object from empty value in /data03/virt21513/domeenid/www.turundusproff.ee/htdocs/theme/orangewhite/config.php on line 9
MI: Blogid

Anu-Mall Naarits

RSS

Warning: Creating default object from empty value in /data03/virt21513/domeenid/www.turundusproff.ee/htdocs/lib/weblib.php on line 1518
Anu-Mall Naarits Pilt
Postitas: Anu-Mall Naarits - teisipäev, 17 november 2009, 11:24
Kõigile maailmas

5 krooni pisipoju esimese soengu, 10 krooni pikkade juuste piiramise ning 25 krooni korraliku meeste juustelõikuse eest oli jahmatav hind ühes Kesk-Eesti väikealevi koduses juuksuritöökojas. See pani mind mõtisklema südametunnistuse järgi hinnakujunduse ja selle võimaluste üle.

Üks ekstreemsemaid viise, mida sellises olukorras, kus kliendil on piinlik maksta teenuse või toote eest liiga vähe või teisalt kardame, et küsime liiga palju ja ta jätab ostmast, on kasutada hinna määramist südametunnistuse järgi. Nõnda võiks iga klient maksta täpselt nii palju, kui ta oma lõikust väärtustab. Ja hind, mida ühe ja sama teenuse eest maksta võib, ei sõltu mitte tootest või teenusest ja selle omahinnast või osutamisele kulunud ajast, vaid hoopiski väärtusest, mida kliendile loome.

Kui tegemist on lõikusega enne vastustusrikast esinemist, siis hindame seda tõenäoliselt tunduvalt kõrgemalt kui rutiinset värskenduslõikust. Nii võib juuksur maksimeerida oma tasu tundmata selle pärast piinlikkust. Kogudes raha suurde klaaskasti ei saa ta tõenäoliselt teada, kes kui väärtuslikult tema teenust hindas, kuid päevakassale peaks selline lähenemine positiivselt mõjuma.

Märksõnad: hind, turundus, omahind, väärtus
[ Muudetud: teisipäev, 17 november 2009, 11:39 ]