Warning: Creating default object from empty value in /data03/virt21513/domeenid/www.turundusproff.ee/htdocs/theme/orangewhite/config.php on line 9
MI: Blogid

Anu-Mall Naarits

RSS

Warning: Creating default object from empty value in /data03/virt21513/domeenid/www.turundusproff.ee/htdocs/lib/weblib.php on line 1518
Anu-Mall Naarits Pilt
Postitas: Anu-Mall Naarits - reede, 22 jaanuar 2010, 01:49
Kõigile maailmas

Eilsetest päevauudistest teles jäi silma ReUse Republic oma mõttega taotleda käibemaksu alandamist uus/taaskasutustoodetele. Minu meelest on see hea PR-i näide mitmel põhjusel. On ju tavaliselt on väikefirmadel väga raske ükskõik missuguse meediakanali uudisekünnist ületada veel keerulisem aga millegi positiivsega ülimalt konkurentsitihedasse telesse pääseda.

ReUse Republik on aga leidnud idee, mis on aktuaalne ja piisavalt suur, et huvi äratada. Lisaks on nad suutnud soovi käibemaksu alandamise 20-protsendilt üheksale televaatajale hästi välja mängida.

Niisiis, väikefirmad, kes te näete PR-i vajadust, võtke eeskuju!

1. Idee, millele tähelepanu soovite peab olema kulmu-kerkima-panevalt suur ja aktuaalne.

2. Ärge kartke seista asjade eest, mis ei ole realistlikud ja saavutatavad. Uudsus on olulisem.

3. Otsige viisi, kuidas kasutada prominente: nii sõbraks kui ka vaenlaseks. Igal juhul müüb see uudisena paremini.

4. Ja üldse, konflikt on ikka põnevam kui koostöö.

5. Mõelge, kuidas see idee teha atraktiivseks just teile soovitava kanali jaoks. Kui see on tele, siis peab olema midagi põnevat katteplaanideks filmida, kui see on ajaleht, siis aidake fotograafil saada põnev foto.

6. Ärge hoidke oma seisukohti endale: kui teil on häid mõtteid, kuidas maailma parandada, siis kindlasti väljendage neid. Selle töö tulemusena võite avastada ühel hetkel, et teist on kujunenud selle ala arvamusliider.