Warning: Creating default object from empty value in /data03/virt21513/domeenid/www.turundusproff.ee/htdocs/theme/orangewhite/config.php on line 9
MI: Blogid

Anu-Mall Naarits

RSS

Warning: Creating default object from empty value in /data03/virt21513/domeenid/www.turundusproff.ee/htdocs/lib/weblib.php on line 1518
Anu-Mall Naarits Pilt
Postitas: Anu-Mall Naarits - laupäev, 23 jaanuar 2010, 12:45
Kõigile maailmas

Mitmel viimasel turunduskoolitusel on kuumaks diskussiooniaineks olnud „konks“ ehk sisenemistoode, mis on kliendile lihtne ja soodne kasu, millest on raske keelduda. Paljud ettevõtjad on jäänud mõtisklema selle üle, mis võiks olla nende puhul selline konks, mis paneb telefoni lakkamatult helisema või ummistab mailboxi tema tootest või teenusest huvitatud klientidest.

Minu arvates on Manpower leidnud elegantse lahenduse karjääripäevade näol, mis töötab personalivahendaja mõlema sihtgrupi, nii värvatavate kui ka värbajate jaoks:

„EKA tudengil on eelnevalt valik erialaga seonduvaid „tööpakkumisi“, milledest ta valib enda jaoks kõige huvitavama ja vastavalt sellele valmistab ette kandideerimisdokumendid ning tuleb „tööintervjuule“.
Tudengid saavad personaalselt tagasisidet personalijuhtidelt ja nõuandeid, kuidas paremini ennast tööintervjuul esitleda, millele rohkem tähelepanu pöörata (teadmised, oskused, kogemused) ja mida pigem vältida nii paberitel kui intervjuul. Osalemine tasuta!“

Mis on Sinu ettevõtte konks?

Märksõnad: turundus, sisenemistoode
[ Muudetud: laupäev, 23 jaanuar 2010, 12:46 ]