Kõigile maailmas Gekokuubik, sebrakood, puujälg... Mis on kõigel sellel aga pistmist uuenenud Eesti Ekspressiga? "Ökoloogiline", väidetakse reklaamis. See peab paika nende vahvate reklaamfotode puhul, kus on kokku sulatatud geko ja ruubiku kuubik, sebra ja triipkood, liblikas ja raamat. Aga Eesti Ekspressi kohta?
Loomulikult, uus formaat on loodussõbralik oma paremini põleva paberi poolest. Ning loogikavaba ei ole ju Ekspress kunagi olnud.
Vormimuudatus on suurepärane viis taas kord väljaanne tähelepanu keskpunkti tuua. Samas võiks siiski praegustel rasketel aegadel võtta sellest maksimumi reklaamis kommunikeerides taas kord oma positsiooni ning rõhutades väärtusi, mille eest seistakse. Teame Eesti Ekspressi kui tõekuulutajat ja tõelist arvamusliidrit, intrigeerivat, julget ja jõulist väljaannet. Seda oleks meile võinud järjest enam hoogu sisse saav reklaamikampaania mingist uues võtmes ju öelda.
Aga "ökoloogiline" kui kandev märksõna? Näitab küll soovi liikuda trendiharjal, kuid kas see ongi nüüd tõepoolest uuenenud Eesti Ekspressi kandev väärtus?
PS Esmane pilk reklaamile tekitas kahtluse, et Eesti Ekspress on ühinenud Maalehega. |