Warning: Creating default object from empty value in /data03/virt21513/domeenid/www.turundusproff.ee/htdocs/theme/orangewhite/config.php on line 9
MI: Blogid

Anu-Mall Naarits

RSS

Warning: Creating default object from empty value in /data03/virt21513/domeenid/www.turundusproff.ee/htdocs/lib/weblib.php on line 1518
Anu-Mall Naarits Pilt
Postitas: Anu-Mall Naarits - esmaspäev, 23 veebruar 2009, 10:26
Kõigile maailmas

Rimi kleepsude kogumise kampaania on seekord peaaegu lõppenud. Mind on mõtlema pannud mitmed kommentaarid inimestelt, kes väidavad, et nad käivad Rimis vaid kampaania ajal soovides saada lauanõusid.

Paljud on ka tunnistanud, et nad on rõõmsad selle kampaania lõppemise üle, sest siis saab taas kord pöörduda tagasi nendesse kauplustesse, kus uuendatakse sortimenti kiiremini/paindlikkumalt ja nende lemmiktooted alati müügil on. Tuleb ju kampaania ajal neil kleepsude kogujatel tihti käia kahes poes: Rimis kleepsude jahil ja mujal muid olulisi tooteid ostmas.

Kas kleepsude kogumine võiks tekitada tõelist lojaalsust? Arvan, et Rimi poolt on see olnud hea viis panna inimesed kleepsudest rääkima ja ka ostma-müüma-vahetama, kuid nii tõelist lojaalsust ei teki.

Samas, kui turunduse eesmärk on toetada müüki, siis peaks ju kleepsud oma eesmärgi täitma. Kui aga eesmärk on panna kliendid meie ettevõtet fännama ja armastama, siis on saavutatud ju vastupidine tulemus!

Minu arvates on see hea õppetund küsimaks, mis on meie klientidele tõeliselt oluline ja kuidas me saame seal parimad olla.

Märksõnad: kampaania, lojaalsus, müük
[ Muudetud: neljapäev, 26 märts 2009, 11:38 ]